Іван Франко - краєзнавець і мандрівник
https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vQ0xIigGbcn6jHWWEqgYiF5hvzIVc7Tjp1u5MuuXih7oedkbiWCqXQ1FJd6AierGUm3xkPNtj2jA8fc/pub
Тези
дослідницької роботи на тему:
«Іван Франко - краєзнавець і мандрівник»
Автор: Сергієнко Єлизавета Сергіївна, учениця 9 - Г класу Олександрійського
навчально-виховного комплексу (ЗНЗ І-ІІ ступенів №17 - ліцей).
навчально-виховного комплексу (ЗНЗ І-ІІ ступенів №17 - ліцей).
Керівник: учитель української мови та літератури Олександрійського навчально-
виховного комплексу (ЗНЗ І-ІІ ступенів №17 - ліцей) Смоляр Т.М.
Наукова спадщина Івана Франка надзвичайно багата. Йому належить велика
кількість спеціальних історичних досліджень, мовознавчих, літературних та
етнографічних праць. Проте на сучасному етапі діяльність Івана Франка як
краєзнавця вивчена недостатньо. Також франкознавчою проблемою, яка
постала в науковій літературі зовсім недавно, є вивчення й реконструкція
туристичних маршрутів, пов'язаних із краєзнавчою діяльністю Івана Франка.
З огляду на це, тема дослідницької роботи є надзвичайно актуальною.
виховного комплексу (ЗНЗ І-ІІ ступенів №17 - ліцей) Смоляр Т.М.
Наукова спадщина Івана Франка надзвичайно багата. Йому належить велика
кількість спеціальних історичних досліджень, мовознавчих, літературних та
етнографічних праць. Проте на сучасному етапі діяльність Івана Франка як
краєзнавця вивчена недостатньо. Також франкознавчою проблемою, яка
постала в науковій літературі зовсім недавно, є вивчення й реконструкція
туристичних маршрутів, пов'язаних із краєзнавчою діяльністю Івана Франка.
З огляду на це, тема дослідницької роботи є надзвичайно актуальною.
Мета дослідницької роботи полягає в тому, щоб на основі аналізу наукової
та методичної літератури дослідити роль і вклад І. Франка у розвиток
краєзнавчої науки, вивчити туристичну діяльність Великого Каменяра.
та методичної літератури дослідити роль і вклад І. Франка у розвиток
краєзнавчої науки, вивчити туристичну діяльність Великого Каменяра.
Завдання дослідницької роботи:
1. Розкрити основні напрямки краєзнавчої діяльності Івана Франка.
2. Показати його роль у розвитку краєзнавчої науки в Україні.
3. Встановити туристичні маршрути, пов'язані з краєзнавчою діяльністю
1. Розкрити основні напрямки краєзнавчої діяльності Івана Франка.
2. Показати його роль у розвитку краєзнавчої науки в Україні.
3. Встановити туристичні маршрути, пов'язані з краєзнавчою діяльністю
Івана Франка.
4. Висвітлити культурно-просвітницьку діяльність науковця під час його мандрівок.
5. Дослідити внесок Івана Франка у вивчення рідного краю, у розвиток краєзнавчих
досліджень і туристичне освоєння краю.
5. Дослідити внесок Івана Франка у вивчення рідного краю, у розвиток краєзнавчих
досліджень і туристичне освоєння краю.
Висновки:
1. Дослідження величезної краєзнавчої спадщини І. Франка переконує,
що немає такого питання в історії Прикарпаття, до вивчення якого не
торкався б Каменяр. У результаті проведення ряду експедицій виявлено
багато краєзнавчих матеріалів, зібрано низку виробів народного мистецтва,
які поповнюють музеї України. Перебуваючи в Науковому товаристві імені
Шевченка, він очолив етнографічну комісію, де згуртував і спрямував працю
багатьох краєзнавців. Завдяки цьому значно розширилася бібліографічна
база Галичини.
2. В умовах незалежної України краєзнавчі роботи І. Франка все більше
привертають увагу дослідників і шанувальників його наукової діяльності.
Йому вдалося створити цілу плеяду збирачів і дослідників матеріальної і
духовної культури народу. Вони внесли величезний вклад у створення
золотого фонду української краєзнавчої науки, що на сьогоднішній день має
надзвичайно велике значення.
3. І. Франко був не лише кабінетним вченим. Він багато мандрував, був
організатором подорожей, походів, мандрівок та екскурсій.
4. Творча спадщина Івана Франка в царині туристично-краєзнавчої діяльності
є реальним підґрунтям для твердження про вченого як одного з фундаторів
самодіяльного туризму, національної туристичної діяльності загалом.
І.Франко заклав теоретичне підґрунтя висунутої членами «Руської трійці»
ідеї необхідності краєзнавства для освіти й виховання народу.
5. Своєю активною науково-краєзнавчою й організаційно-мандрівницькою
діяльністю він помітно стимулював розвиток туризму й краєзнавства в
Галичині й використовував їх в освіті й вихованні української молоді.
1. Дослідження величезної краєзнавчої спадщини І. Франка переконує,
що немає такого питання в історії Прикарпаття, до вивчення якого не
торкався б Каменяр. У результаті проведення ряду експедицій виявлено
багато краєзнавчих матеріалів, зібрано низку виробів народного мистецтва,
які поповнюють музеї України. Перебуваючи в Науковому товаристві імені
Шевченка, він очолив етнографічну комісію, де згуртував і спрямував працю
багатьох краєзнавців. Завдяки цьому значно розширилася бібліографічна
база Галичини.
2. В умовах незалежної України краєзнавчі роботи І. Франка все більше
привертають увагу дослідників і шанувальників його наукової діяльності.
Йому вдалося створити цілу плеяду збирачів і дослідників матеріальної і
духовної культури народу. Вони внесли величезний вклад у створення
золотого фонду української краєзнавчої науки, що на сьогоднішній день має
надзвичайно велике значення.
3. І. Франко був не лише кабінетним вченим. Він багато мандрував, був
організатором подорожей, походів, мандрівок та екскурсій.
4. Творча спадщина Івана Франка в царині туристично-краєзнавчої діяльності
є реальним підґрунтям для твердження про вченого як одного з фундаторів
самодіяльного туризму, національної туристичної діяльності загалом.
І.Франко заклав теоретичне підґрунтя висунутої членами «Руської трійці»
ідеї необхідності краєзнавства для освіти й виховання народу.
5. Своєю активною науково-краєзнавчою й організаційно-мандрівницькою
діяльністю він помітно стимулював розвиток туризму й краєзнавства в
Галичині й використовував їх в освіті й вихованні української молоді.
Немає коментарів:
Дописати коментар